ایران مارکت 20

آموزش مهارت از مبتدی تا پیشرفته

ایران مارکت 20

آموزش مهارت از مبتدی تا پیشرفته

بهترینها را از ما بخواهید

کامپيوتر کامپيوتر

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی

فایل فروش | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ق.ظ

کلمات کلیدی : پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی , پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی پروژه آمار بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی آمار بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی پروژه آماری جراحی زیبایی امار بررسی درباره جراحی زیباییپروژه آمار بررسی جراحی زیبایی



پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پروژه آماری بررسی نظرسنجی تلفنی ازمردم اصفهان درباره جراحی زیبایی


طرح مسئله:

تب داغ عمل‌های جراحی زیبایی و دست‌کاری‌های پوستی، بسیاری از زنان و مردان جامعة ما را گرفتار خود کرده است. اگر هزینه های سرسام آور این قبیل جراحی ها را بتوان نادیده گرفت، عوارض ناخواسته و پیامدهای احتمالی این جراحی ها و همچنین دخالت افراد فرصت طلب که با اطلاعات کم و نداشتن تخصص کافی این اعمال را انجام می دهند مشکلات بسیاری را برای متقاضیان عمل های زیبایی به وجود آورده است که این بخش از مسئله به آسانی قابل چشم پوشی نیست چرا که حتی در برخی موارد باعث مرگ شخص متقاضی نیز شده است.

متاسفانه در این زمینه عدم نظارت کافی بر عملکرد متخصصان و جراحان مذکور باعث شده است که زمانی آنها مورد بازخواست قرار گیرند که یا یکی از بیماران آنها فوت کند و یا این که پس از عمل دچار مشکلی شود و به مراجع قضایی شکایت کند. لذا این تحقیق در پی دانستن این مسئله است که میزان تمایل مردم برای انجام این جراحی‌ها چقدر است و همچنین مردم تا چه حد از خطرات ناشی از این جراحی‌ها آگاهند.

پرسش های اصلی تحقیق:

شما با جراحی پلاستیک موافقید یا مخالف؟

چرا افراد جراحی پلاستیک انجام می دهند؟

تا چه حد از خطرات احتمالی این جراحی‌ها آگاهید؟

ضرورت و اهمیت تحقیق:

از آنجا که طبق آمارهای موجود جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایران بیشتر از همه کشورهای دنیا انجام می‌شود، بنا به دلایل زیر تحقیق در این مورد ضروری به‌نظر می‌رسد:

1- خطرات ناشی از جراحی‌های زیبایی که حتی ممکن است منجر به فوت متقاضی شود.

2- هزینه های گزاف اینگونه جراحی‌ها که در اکثر اوقات بدون علت و تنها از روی تفنن و چشم و هم چشمی بر خانواده ها تحمیل می‌شود.

هدف تحقیق:

دست یابی به میزان مبادرت به جراحی‌های زیبایی در بین مردم اصفهان و مقایسه نتایج بدست آمده با نتایج بدست آمده از تحقیقی با همین نام که در مرکز مطالعات و تحقیقات روزنامه همشهری سال 1386 انجامشدهاست.

پیشینه تحقیق:

از بررسی پایگاه‌های مختلف اطلاع رسانی، همچنینمنابعموجوددرکتابخانه ملی چنین بنظر می‌رسد که اگر چه مقالات و کتاب‌های زیادی در این زمینه موجود است لیکن تا کنون به جز تحقیقی که در تاریخ 15تا 18 اردیبهشت ماه 1386 به وسیله واحد نظر سنجی مرکز مطالعات و تحقیقات روزنامه همشهری انجام شده و این تحقیق نیز مقایسه ای است بین پاسخ‌های مردم اصفهان در تاریخ مذکور با پاسخ های فعلی آنان، چنین تحقیقی (تلفنی) درسطح اصفهان انجام نشده است.

روش شناسی تحقیق:

در این گزارش با به کارگیری نظرسنجی تلفنی و بدست آوردن آمارها، پردازش و تحلیل علمی آنها، سعی شده است تا به نظر پاسخگویان درمورد جراحی زیبایی دست یافت. این گزارش حاصل جمع آوری پاسخ 600  نفرازمردماصفهان به پرسشنامه تهیه شده توسط واحد نظرسنجی تلفنی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ای موسسه همشهری است. این افراد به صورت تصادفی و بر اساس مراجعه به فهرست شماره تلفن‌ها (از 22000000 الی 88999999) انتخاب شدند. در این گزارش نظر کسانی که تمایل به پاسخگویی به تمام پرسش‌های تحقیق را داشته‌اند، منعکس شده است.

روش تحقیق و گردآوری اطلاعات:

در این پژوهش پیمایشی، با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی نظرات عامه مردم به صورت تلفنی (نظرسنجی تلفنی) گردآوری شده است .عددهای داخل جدول گرد شده است.


دانلود پاورپوینت و توضیحات کامل تر

  • فایل فروش